Aktivnosti
Dječja likovna kolonija
30. Kolovoz, 2016.Polaznice vrtića Manuela, Katarina, Alma i Doris sudjelovale su na dječjoj likovnoj koloniji koja se u sklopu Likovne kolonije „Stubaki 2016“, održala 27.08.2016. u Parku Maksimilijana Vrhovca u Stubičkim Toplicama. Tema dječje likovne radionice koju je vodila učiteljica Monika Barić bila je „Lijepe naše Stubičke Toplice“.
Dječji vrtić Zvirek kao primjer dobre prakse
28. Travanj, 2016.U okviru projekta „Najljepši školski vrtovi“ povodom obilježavanja Dana planeta Zemlje, 22. travnja 2016. godine, u skupštini grada Zagreba održan je motivacijski skup za ravnatelje vrtića i osnovnih škola grada Zagreba. Kao primjer dobre prakse uređenja vrtićkog vrta predstavljen je i naš vrtić. Dječji vrtić Zvirek je 2013. godine u sklopu projekta „Najljepši školski vrtovi“ proglašen najljepšim vrtićem Hrvatske. Stručna suradnica vrtića prof. Maja Štefanec Herak prisutnima je prezentirala koje sve dobrobiti za dječji cjeloviti razvoj imaju aktivnosti koje se provode u vrtu i prirodnom okruženju vrtića. Naglasila je kako slobodna igra djece u vanjskom prirodnom okruženju (poput vrta, dvorišta, parkića, šume ili livade) sve više dobiva na važnosti za njihovo zdravlje, razvoj i napredak zbog suvremenog načina života koji je s vremenom sve manje u skladu s prirodnim potrebama čovjeka. U DV „Zvirek“ stvaraju se uvjeti koji djeci omogućuju kontinuiranu interakciju s prirodom i gradi se okoliš vrtića koji stvara velik broj mogućnosti za učenje u prirodnim uvjetima.
Motivacijski skup održan je pod visokim pokroviteljstvom gradonačelnika Milana Bandića.
Posjet pčelara
25. Travanj, 2016.15.04.2016. posjetila su nas dva pčelara u sklopu aktivnosti koja su djeca provodila na temu „Pčele“. Djeca su imala priliku vidjeti kako izgleda košnica, pokazali su nam prazne saće i one pune meda, vidjeli smo kako izgleda zaštitno odijelo koje pčalara štiti od uboda pčela. Razgovarali smo o dijelovima pčele, njihovim ulogama, procesu nastajanja i skladištenju meda. Na kraju smo se svi zasladili i probali med.